Bouw en Elektra

2de graad BSO

Ik leerde zowel metselen als vloeren. Maar ook een plan lezen heb ik geleerd.
De ervaring op de werkvloer is de max. Werken op een échte werf, daar droomde ik van.

2de & 3de graad

Ik slag twee vliegen in één klap: perfect voorbereid op de arbeidsmarkt én een diploma secundair onderwijs!

3de graad Arbeidsfinaliteit

Kies voor datacommunicatie en netwerkinstallaties en bouw mee aan de digitale toekomst. Een praktijkgerichte opleiding die je klaarstoomt voor een veelbelovende en veelgevraagde loopbaan in de ICT-sector.
Ik koos voor datacommunicatie en netwerkinstallaties omdat ik graag werk met de nieuwste technologieën en deze opleiding biedt me de mogelijkheid om hands-on ervaring op te doen in de IT-sector. Dankzij de duale opleiding kan ik ook al tijdens mijn studies werken en mijn skills verbeteren, wat mij nog beter voorbereidt op de arbeidsmarkt.

2de graad BSO

Kabels leggen maar ook storingen oplossen. Afwisselend én interessant.
Dankzij mijn stages bij een professionele elektricien vind ik gegarandeerd snel een job.

3de graad Dubbele finaliteit

Kies voor elektrische installaties en ontwikkel zowel technische als theoretische vaardigheden. Een praktijkgerichte opleiding met dubbele finaliteit die je voorbereidt op een boeiende carrière of verder studeren in het hoger onderwijs.
Ik heb voor elektrische installaties gekozen omdat ik graag met mijn handen werk en tegelijkertijd ook graag theoretische kennis opdoe. Deze opleiding heeft me zowel praktische vaardigheden als diepgaande theoretische kennis bijgebracht die me goed van pas zullen komen in mijn toekomstige carrière.

3de graad Arbeidsfinaliteit

Kies voor elektrische installaties en verzekerd jezelf van een boeiende carrière met veel werkgelegenheid. Een praktijkgerichte opleiding die de deuren opent naar een duurzame toekomst.
Ik heb gekozen voor de opleiding Elektrische Installaties omdat ik praktisch ingesteld ben en graag met mijn handen werk. Dankzij het duaal traject kan ik nu al werkervaring opdoen en zo mijn kansen op de arbeidsmarkt vergroten

2de graad TSO

Leidingen leggen is één ding. Defecten opsporen iets anders. Op school leerde ik hoe het moet.
Ik kan zowel in huizen als in de industrie aan de slag. Keuze en jobzekerheid te over.

2de & 3de graad

Deuren leren plaatsen of meubelen maken? Ik ben uit het juiste hout gesneden!

3de graad Arbeidsfinaliteit

Kies voor podiuminstallaties en maak van je passie voor podiumtechniek je beroep. Een praktijkgerichte opleiding die je voorbereidt op een uitdagende carrière in de entertainmentindustrie.
Ik heb voor podiuminstallaties gekozen omdat ik mijn passie voor technologie en muziek wilde combineren. De duale aanpak van deze opleiding heeft me de kans gegeven om mijn vaardigheden op de werkvloer te ontwikkelen en me klaar te maken voor een carrière in de entertainmentindustrie.

3de graad Dubbele finaliteit

Kies voor podiumtechnieken en ontdek de magie achter de schermen. Een praktijkgerichte opleiding met dubbele finaliteit die je voorbereidt op een veelzijdige carrière in de entertainmentindustrie of verder studeren in het hoger onderwijs.
Ik heb voor podiumtechnieken gekozen omdat ik mijn passie voor muziek en technologie wilde combineren. Het is fantastisch om bij te dragen aan het creëren van magische momenten op het podium.

3de graad Arbeidsfinaliteit

Kies voor ruwbouw en bouw aan de toekomst. Een praktijkgerichte opleiding die je klaarstoomt voor een veelzijdige en uitdagende loopbaan in de bouwsector.
Ik heb voor de opleiding Ruwbouw gekozen omdat ik graag met mijn handen werk en iets tastbaars wil creëren. Het duale aspect van de opleiding biedt mij de kans om zowel op school als in de praktijk te leren, wat erg waardevol is.

2de graad BSO

Ik hou van afwisseling en wil ook wat creatief zijn, zodat deze richting écht bij mij past.
Ik kan zo aan de slag bij een schilderbedrijf, en ooit misschien als zelfstandige!

3de graad Arbeidsfinaliteit

Kies voor schilderen en decoratie en geef kleur aan je toekomst. Een praktijkgerichte opleiding die je voorbereidt op een creatieve en gevarieerde loopbaan in de schilders- en decoratiebranche.
Ik ben zo blij dat ik voor deze opleiding heb gekozen. Het is geweldig om elke dag creatief bezig te zijn en te werken aan echte projecten. Bovendien krijgen we de kans om te werken met professionals en on-the-job ervaring op te doen.