Bedrijfsorganisatie

3de graad Dubbele Finaliteit

Ooit wil ik een eigen zaak runnen. Daarom vormt Bedrijf en organisatie de perfecte voorbereiding.
Contracten afsluiten en zo... dat boeit me. Op school leerde ik al snel alle details.

Ben je geïnteresseerd in toegepaste (bedrijfs)economische vraagstukken? Ben je bereid om administratieve taken uit te voeren? Heb je interesse in functionele ICT-vaardigheden en werk je nauwkeurig en gestructureerd? Dan is deze richting iets voor jou.

De studierichting Bedrijfsorganisatie is gericht op een specifieke waaier aan opleidingen in het hoger onderwijs waar bedrijfseconomie met focus op boekhouden en Human Resources (HR) centraal staat.

Leerinhouden studierichting?

Leerlingen leren enerzijds inhouden uit algemene economie en toegepaste bedrijfswetenschappen en recht. Anderzijds voeren ze handelingen uit met betrekking tot de ondersteuning van een efficiënt boekhoudkundig, financieel en HR-beheer.

STEM-wetenschappen     2 1
athena skills     1 1