Moderne Talen

Ik mag kiezen tussen Communicatiewetenschappen of Spaans... Frans, Duits en Engels heb ik al stevig onder de knie.
Tof dat ik word ondergedompeld in een taalbad. Zo kan ik later alle richtingen uit. Leerkracht? Taalkunde? Tolk? Marketing? Communicatiewetenschappen? Zoveel mogelijkheden... En we gaan samen naar Londen en Parijs om dit in de praktijk te beleven.

Via de vakken Moderne Talen ontwikkel je een brede talenkennis. Frans, Engels, Duits en Spaans. Je krijgt een heus taalbad. Wie graag talen leert, mag niet twijfelen. Deze nieuwe richting biedt je de unieke kans om in Europa rond te reizen en vlot te communiceren!

Leerlingenprofiel

• Taalvaardig en communicatief
  • Interesse hebben in andere culturen, talen en literatuur
  • Zin voor nauwkeurigheid
  • Doorzetten om veel verschillende talen te leren

Een brede waaier aan master- en bacheloropleidingen om uit te kiezen: Master Taal- en Letterkunde, Master Vertaler/Tolk, Bachelor Office Management, Bachelor Marketing, Journalistiek, Bachelor of leerkracht. Of wil je liever de toeristische sector in of je verdiepen in filologie? Allemaal perfect mogelijk.

Geschiedenis & Burgerschap     2 2
STEM-wetenschappen     4 4