Wetenschappen - Wiskunde

Later wil ik ingenieur worden. Of misschien bioloog? Zelf in het labo proefjes mogen doen, zo leer je de kneepjes van het vak.
Laat de toelatingsproef Arts / Tandarts maar komen!

In de richting Wiskunde-Wetenschappen wordt de studie van de natuurverschijnselen, de levenloze en de levende materie uitgediept in de vakken Fysica, Chemie en Biologie. Deze studierichting legt vooral de klemtoon op het aanleren van een wetenschappelijke denkwijze en experimentele vaardigheden. In combinatie hiermee krijg je een stevig pakket Wiskunde te verwerken dat zeer uitdiepend mag worden genoemd.

Leerlingenprofiel

• Geboeid door natuurverschijnselen en het verklaren ervan
  • Zin voor nauwkeurigheid en analyse
  • Doorzetter