Wetenschappen

2de graad Dubbele finaliteit

Zelf in het labo proefjes doen op school maar ook in natuur. Keiboeiend.
Later wil ik als laborant aan de slag, maar studies Energiemanagement of Verpleegkunde zeggen me ook wel wat.

3de graad Doorstroom

De combinatie van talen en wetenschappen zorgt ervoor dat ik later dokter kan worden, of bioloog. Keuze te over eigenlijk. De ene klasgenoot wil bio-ingenieur doen, terwijl mijn beste vrienin graag filologie gaat doen.
Leren over Rome in Rome, samen cultuur ontdekken!

2de graad Doorstroom

Leren over Rome in Rome, samen cultuur ontdekken!

2de graad Doorstroom finaliteit

Verder studeren is mijn droom. Mensen met allemaal verschillende behoeften, ideëen en opvattingen in een complexe maatschappij vind ik zeer interessant. Ik kies voor een sterke basis.
Ik kies voor deze richting als basis om later een richting in het hoger onderwijs te kiezen met een sociale maatschappelijke toets.

2de graad Doorstroom

Later wil ik ingenieur worden. Of misschien bioloog? Zelf in het labo proefjes mogen doen, zo leer je de kneepjes van het vak.
Laat de toelatingsproef Arts / Tandarts maar komen!

3de graad Doorstroom Finaliteit

3de graad Doorstroom

Laat de toelatingsproef Arts / Tandarts maar komen!