Grafische expo

Vorige week trokken de leerlingen van 6TSO naar de concertstudio van Muziekcentrum Track voor de briefing van onze nieuwe Grafische expo. Het thema dit jaar is ‘power up’ (superhelden/superschurken/.....). Leerlingen bedenken wie hun superheld is of kan zijn en brengen deze op een creatieve manier in beeld.

Op 20 mei 2021 exposeren we het werk van leerlingen in Muziekcentrum Track in Kortrijk. We richten een tentoonstelling in en organiseren een kijkervaring in de concertsudio op groot scherm. We overspoelden de leerlingen met sfeer en inspiratie uit verschillende vakgebieden: grafisch ontwerp, drukwerk, animatie, webdesign, video, audio. Leerlingen podiumtechnieken stonden in voor licht en geluid tijdens de voorstelling, het werd een topeditie! We konden alvast rekenen op ieders enthousiasme en zijn heel benieuwd naar de opkomende projecten van onze leerlingen.

#graagnaarschoolgaan #trajectopmaatvanelkeleerling #maximaleleerwinst