Duaal Leren flexodruk en offsetrotatiedruk

Op bezoek bij Chayenne, leerlinge van het 7de Duaal Leren flexodruk en offsetrotatiedruk.

Chayenne is één van de twee leerlingen die in het nieuwe traject “Duaal Leren flexodruk en offsetrotatiedruk” zijn gestapt.

En met succes. Sinds begin september is Chayenne tewerkgesteld bij ABC labels, een flexodruk bedrijf in Heule. Chayenne gaat 2 dagen per week naar school en leert haar job op woensdag, donderdag, en vrijdag. Ze werkt na een korte opleiding zelfstandig aan de machine en leert door de inbreng van haar collega’s systematisch haar job. Na een inloopperiode waarin ze vooral blanco stickers maakte en zo de technische mogelijkheden van de machine leerde kennen, krijgt ze nu de kans om stap voor stap één- en meerkleurendruk labels te drukken. Chayenne is heel positief over de opleiding en is zeer gemotiveerd om bij te leren.